Resultaten Scala Business Solutions

Datum nieuwsfeit: 28-04-2000
Scala Business Solutions publiceert
resultaten over het eerste kwartaal 2000

Aanzienlijke vooruitgang bij ontwikkeling van e-commerce solutions; Management Board wordt versterkt
Amsterdam, Nederland, 28 april 2000 * Scala Business Solutions N.V., een leidende, wereldwijde aanbieder van e-business management solutions (eBMS), heeft vandaag bekend gemaakt dat de omzet over het eerste kwartaal 2000, eindigend op 31 maart jl., is uitgekomen op USD 21,3 miljoen, een daling van 14,1 procent in vergelijking met het eerste kwartaal 1999 (USD 24,8 miljoen).

De opbrengsten uit licenties en onderhoud over het eerste kwartaal 2000 bedroegen USD 12,9 miljoen, een stijging van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen