Avalix, Astra en Armedis worden nieuw ICT-bedrijf Aino

Aino

Aino what's new(s)

Houten/ Nieuwegein, 25 april 2000

Avalix, Astra en Armedis zijn voornemens samen te gaan als nieuwe ICT-dienstverlener onder de naam "Aino"

Nieuwe ICT-dienstverlener van start met circa 1.250 hoog gekwalificeerde en geïnspireerde medewerkers

Avalix Groep N.V. ("Avalix") en Astra Informatica Groep N.V. ("Astra") kondigen aan dat de verwachting gewettigd is dat overeenstemming kan worden bereikt over een juridische fusie tot één nieuwe, krachtige ICT-dienstverlener. Daartoe zijn Avalix en Astra voornemens een verkrijgende vennootschap op te richten met de naam Aino N.V. ("Aino", spreek uit als "I ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen