ML-lijn Compaq gemaximaliseerd voor interne uitbreidingen

Datum nieuwsfeit: 01-05-2000
Compaq

De ML-lijn is gemaximaliseerd voor interne uitbreidingen Vandaag de dag is vrijwel elke servertoepassing cruciaal voor het bedrijf. In elk bedrijf en op elke afdeling moeten netwerkgebruikers snel en probleemloos toegang tot informatie en applicaties hebben. Daarnaast moeten de systemen de vereiste prestaties, betrouwbaarheid en beheersbaarheid bieden die nodig is om uw specifieke en veeleisende IT-omgeving te ondersteunen.

Compaq biedt een volledig assortiment aan servers die specifiek zijn ontwikkeld voor 19-inch rack omgevingen en systemen die optimale flexibiteit garanderen tot aan een kant-en-klare clusteroplossing voor zo hoog mogelijke beschikbaarheid.Binnen dit assortiment vindt u servers met het prestatieniveau en de uitbreidingsmogelijkheden die u nodig heeft voor de cruciale toepassingen van uw onderneming.

De ML-lijn is gemaximaliseerd voor interne uitbreidingen Deze servers bieden maximale flexibiliteit om het systeem uit te breiden naar uw specifieke wensen. Dat maakt deze servers bij uitstek geschikt voor remote en branche kantooromgevingen. De meeste modellen van de ProLiant ML-lijn zijn zowel in een tower- als een rack-uitvoering verkrijgbaar

De ProLiant ML-lijn bestaat uit de volgende servers:

* ProLiant 330

* ProLiant 800

* ProLiant ML350 (opvolger van de ProLiant 800)
* ProLiant 1600*

* ProLiant ML370 (opvolger van de ProLiant 1600)*
* ProLiant 3000*

* ProLiant ML530 (opvolger van de ProLiant 3000)*
* ProLiant 5500*

* ProLiant 8000

* Deze servers zijn zowel in tower- als rack-model verkrijgbaar