Versatel evenementenkalender

Datum nieuwsfeit: 01-05-2000
VersaTel

- a

VersaTel neemt deel aan de volgende evenementen:

Mei 2000

5-6-7 mei
Alfa 156 Challenge
Op 5, 6 en 7 mei zal in Francorchamps de Spa Bel Pro Trophy plaats vinden. Versatel zal hier ook aanwezig zijn als sponsor van het Alfa 156 Challenge Team en heeft 5 autos in de race. Lees verder...

11-12 mei
4th Annual Conference on Fiberoptic Markets in Europe, Hilton Hotel, Amsterdam
Larry Hendrickson, Chief Technology Officer of VersaTel, zal lezing geven over glasvezel markten in de regios waarin VersaTel actief is: Netwerk ontwikkeling met de snelheid van licht. Bezoek voor meer informatie www.kmicorp.com/conferences.
12-13-14 mei
Versatel Grand Prix of Belgium (Formule 1 Powerboat) Op 12, 13 en 14 mei gaat de Belgische manche van het Wereldkampioenschap Formule 1 Powerboat door op de Schelde in Antwerpen. Versatel heeft een eigen boot in deze spectaculaire race, waarvan de finale zondag 14 mei live wordt uitgezonden op Kanaal 2.
15 mei
Helmut Lotti
Versatel is co-sponsor van het « Out of Africa Concert » van Helmut Lotti, dat zal doorgaan op 15 mei in de Koningin Elizabethzaal te Antwerpen.

16-17 mei
IBC Broadband Wireless Access, 16-17 mei, The Dorchester Hotel, Londen Ineke Botter, Managing Director Wireless Activities, zal op dinsdag 16 mei een presentatie geven over mobiele markten in dichtbevolkte gebieden.
Bezoek voor meer informatie www.ibctelecoms.com/bwa.
Juni 2000

6-7-8 juni
TM@B 2000
Van 6 tot en met 8 juni vindt TM@B plaats in de Expo te Brussel. Dit is de belangrijkste telecom en informatica beurs van België. Versatel zal te vinden zijn in hal 9, stand 9923. Meer informatie kan u vinden op de website : www.tmab.be

6 juni
Telecomdiensten met toegevoegde waarde : voor een betere competitiviteit van uw bedrijf
Tijdens dit seminarie gaat André Devalck, Business Support Manager van Versatel Telecom België, aantonen hoe men het ICT- budget kan inzetten als een competitief werkmiddel. Uitgaande van de concrete vragen en noden van de telecomgebruiker, worden de verschillende multimediaoplossingen kritisch in kaart gebracht. André Devalck spreekt op 6 juni in de Kamer van Koophandel en Nijverheid van Antwerpen, Markgravestraat 12, 2000 Antwerpen. Bezoek voor meer informatie www.dma.be/khna/

11 juni
Demonstratie Formule 1 racing team van Arrows
Op 11 juni zal door het Formule 1 racing team van Arrows een demonstratie worden gegeven op het circuit van Zandvoort. Belangrijkste troeven in dit team zijn de Nederlandse coureur Jos Verstappen en zijn Spaanse collega Pedro de la Rosa. Lees verder voor programma...

12 Juni
Pinksterraces op het circuit Zandvoort
Op 12 juni zullen de Pinksterraces plaatsvinden op het circuit in Zandvoort. Het Alfa 156 Challenge Team zal uiteraard ook aanwezig zijn. De leden van het Versatel racing team staan in de top van het klassement, met op de tweede plaats Berend Gesman die op de voet wordt gevolgd door Marcel van Vliet en Roeland Voerman. Lees verder voor programma...

12 juni
Alfa 156 zege voor Versatel-Rialto coureur Sandra van der Sloot De derde race van de Pearle Alfa 156 Challenge, op het haar vertrouwde Circuit Park Zandvoort, bracht Sandra van der Sloot de eerste zege. Na de teleurstellende eerste races, sloeg de Alphense in het Pinksterweekend (totaal 40.000 toeschouwers) keihard toe. Marcel van Vliet completeerde, met zijn fel bevochten derde plaats, het Versatel-Rialto Racing Team succes. Van de overige teamleden eindigde Roeland Voerman als zevende en Pauline Borrius Broek als zeventiende. Terwijl voor Berend Gesman het doek feitelijk al in de eerste ronde viel. Hij botste tegen de gespinde Alfa van een andere deelnemer en kende veel schade. In het kampioenschap bezetten Marcel van Vliet, Berend Gesman, Sandra van der Sloot en Roeland Voerman de tweede, derde en (gedeelde) vierde plaats.

24 - 25 juni
Italia a Zandvoort
Zondag 25 juni a.s. zal de volgende spannende Alfa race plaatsvinden op het circuit van Zandvoort. Het thema van deze race: Italia a Zandvoort! Naast de races met moderne auto's, vormt ook de historie van de Italiaanse autoindustrie en belangrijk onderdeel van de dag. Vele merkenclubs zullen acte de presence geven en hun mooiste modellen tonen aan het publiek. Hierdoor zal een breed scala van de meest fraaie Italiaanse automobielen worden aangeboden. Denk hierbij aan merken als Maserati, ISO, Lamborghini, Abarth, Bizzarrini en De Tomaso.
Lees verder voor programma...

27 - 29 juni
'Nationaal Overleg Telecommunicatie 2000', Jaarbeurs, Utrecht Het thema van deze conferentie is 'Vraag en aanbod in een snel veranderende markt'. VersaTel CEO, Gary Mesch, zal zijn visie geven op e-conomy, internationalisatie en het belang van telecommunicatie. Zijn presentatie vindt plaats op 28 juni.
Bezoek voor meer informatie www.not.nl.

6-7-8 juni
TM@B 2000

juni 2000 - juni 2001
'BE-IN', hoe voorop te blijven in de e-business BE.IN is een uniek programma dat elk bedrijf de mogelijkheid biedt om haar e-businessplan op te stellen en te integreren. Gratis en voor niks.

September 2000

20 - 21 september
Dutch Telecom Conference 2000, Marriott Hotel, Amsterdam Versatel zal op donderdag 21 september een presentatie geven over 'Supplying bandwidth through fibre optic network'. Bezoek voor meer informatie www.smiconferences.co.uk.