Accounting Information Server van UUnet uitgebreid

UUNET

UUNET - an MCI WorldCom Company overzicht UUNET Nederland

Uitbreiding Accounting Information Server

Snel en eenvoudig het gebruik van uw Internetverbinding monitoren? Vanaf 1 mei is de Accounting Information Server (AIS) uitgebreid met meer informatie en heeft u de mogelijkheid online overzichten te bekijken van het gebruik per dag, week en maand.

In plaats van het maandelijkse overzicht per e-mail met al uw Uudial Proxy gegevens van de afgelopen maand, kunt u gebruik maken van de Accounting Information Server waar u alle informatie op een handige en overzichtelijke manier vindt. Met deze online op overzichten hopen wij tegemoet te komen aan de wensen van veel klanten. De maandelijkse Proxy-doorlog mail komt hiermee te vervallen.

Indien u al gebruik maakt van de Accounting Information Server voor het bekijken van de leased line statistieken dan krijgt u vanaf 1 mei te maken met een extra tussenpagina. Indien u nog geen gebruik maakt van de Accounting Information Server, dan kunt u met bijgevoegd aanvraagformulier kunt u een gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen zodat u kunt inloggen op ais.nl.uu.net De grafieken zijn zowel met Netscape (4.04 en hoger) als met Microsoft Internet Explorer (5.0 en hoger) te bekijken.

Mocht u vragen hebben over het bekijken van de overzichten, dan kunt u contact opnemen met onze Support afdeling, per e-mail (support@nl.uu.net) of telefonisch op 020-4952929.

ais.nl.uu.net
(bericht geplaatst op 2000-04-28)

UUNET

1100 AZ AMSTERDAM