Keuzedividend Nagron Nationaal Grondbezit

Persbericht Nagron

(BEGIN PERSBERICHT]

KEUZEDIVIDEND NAGRON NATIONAAL GRONDBEZIT

NAGRON Nationaal Grondbezit N.V. heeft bij de bekendmaking van haar jaarcijfers 1999 op 30 maart 2000 medegedeeld, dat over het boekjaar 1999 een dividend wordt voorgesteld van 1,20 per aandeel, welke naar keuze geheel in contanten of in certificaten van gewone aandelen ten laste van de belastingvrije agioreserve of desgewenst ten laste van de overige reserves wordt uitgekeerd, tegen een nader bekend te maken koers van uitgifte.

De koers van uitgifte van de certificaten van gewone aandelen is thans vastgesteld op 22,80, zodat houders van 19 certificaten van aandelen recht hebben op 1 nieuw certificaat van gewone aandelen.

Houders van 19 gewone aandelen hebben recht op 1 nieuw gewoon aandeel.

's-Gravenhage, 1 mei 2000

(EINDE PERSBERICHT]

Adviesbureau Klijnsma & Bodes bv, Amaliastraat 3-5, 2514 JC The Hague, the Netherlands, tel. +31 (0)70 31 31 031.