HP-Surestore Autobackup beschermt kwetsbare mobiele data

Datum nieuwsfeit: 02-05-2000

HP SURESTORE AUTOBACKUP BESCHERMT KWETSBARE 'MOBIELE DATA'

Innovatieve, snelle, geautomatiseerde back-upoplossing voor laptops en desktopsystemen in een netwerk

Amstelveen, 1 mei 2000 - De nieuwe HP SureStore AutoBackup familie van Hewlett-Packard is het eerste netwerkapparaat dat geavanceerde software voor backup en disaster recovery integreert. Het is gebaseerd op thin-server technologie en bewaakt de grote hoeveelheden bedrijfskritische data die zich bevinden op mobiele computers en desktopsystemen in een netwerk. Zodra PC's verbinding maken met het netwerk, detecteert het apparaat veranderingen in de inhoud van harde schijven en maakt hiervan op de achtergrond een back-up.

Hoewel ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen