Mediasurface 3 biedt managementoplossing e-business-systemen

Datum nieuwsfeit: 02-05-2000

MEDIASURFACE 3 BIEDT CONTENT MANAGEMENT OPLOSSING VOOR

E-BUSINESS SYSTEMEN

Europa's grootste leverancier van content management systemen levert infrastructuur voor wereldwijd content management

Hilversum, 2 mei 2000 - E-businesses en bedrijven die omvangrijke websites lanceren kunnen vanaf nu hun time-to-market fors inkorten en hun flexibiliteit aanzienlijk verhogen dankzij Mediasurface 3, een webgebaseerde applicatie voor het beheer van e-business content.

Mediasurface, leverancier van geïntegreerde content management oplossingen kondigt de beschikbaarheid van de derde versie van haar software aan. Mediasurface 3 biedt op rules gebaseerde one-to-few personalisering, een krachtig caching mechanisme voor dynamische content aanlevering, ondersteuning voor WAP en integratie van e-services met lokalisatie en syndicatie. Bij de meeste klanten wordt Mediasurface 3 in zes tot acht weken geïmplementeerd, waardoor deze krachtige oplossing de time-to-market van websites voor business to business, business to consumer en webcommunities fors kan inkorten.

"E-business draait volledig om content," zegt Martijn Burger, Territory Director Benelux voor Mediasurface. "Klanten en zakenpartners gebruiken websites en toepassingen zoals Mediasurface 3 om interactief om te gaan met de content van websites. Als je content niet efficiënt beheert, slaag je er nooit in om je relaties met klanten goed te onderhouden."

Mediasurface 3 is ontworpen als "de hub" voor e-business, om alle interacties tussen personen, content en applicaties te beheren en biedt ongeëvenaarde functionaliteit en integratiemogelijkheden. Mediasurface 3 biedt de ideale infrastructuur voor content management die kan worden aangepast aan de individuele behoefte van de klant. Het dynamische caching mechanisme van Mediasurface 3 stelt klanten in staat om het volume van de website-transacties te verhogen en de inhoud volledig af te stemmen op de toegenomen vraag.

Door de content te scheiden van de presentatie/vormgeving en de structuur zorgt Mediasurface 3 ervoor dat de "business user" weer eigenaar wordt van de content. De software is eenvoudig in gebruik waardoor technisch onervaren mensen nagenoeg zonder opleiding content kunnen aanleveren. Mediasurface 3 is gebaseerd op de bestaande oplossing van Mediasurface voor het beheer van webcontent. Die oplossing heeft haar nut al bewezen bij enkele toonaangevende e-business-organisaties zoals de World Wrestling Federation (WWF), Oxford University Press, CNN en Reuters. Mediasurface 3 bouwt verder op de overtuiging van het bedrijf dat het beheer van Webcontent een absolute voorwaarde is om succesvol te zijn in e-business.

Nieuwe features in Mediasurface 3 zijn:

Out-of-the-box "Group-based"(doelgroep) personalisering;

Uitgebreide platform ondersteuning;

WAP-ondersteuning voor mobiele communicatie;

High performance caching mechanisme om dynamische inhoud sneller te kunnen verspreiden;

Geïntegreerde links naar e-services om bedrijfsprocessen te kunnen integreren:

Lokalisatie als onderdeel van de bedrijfsprocessen om tegemoet te komen aan de vraag naar meertalige websites;

Syndicatie voor im- en export van content via de Mediasurface Integrator

Volledige ondersteuning van Macromedia Dreamweaver als applicatie om templates te ontwerpen in Mediasurface, inclusief toegang via een HTTP-connectie.

"Bedrijven moeten inzien dat het beheer van webcontent - de interactie van mensen met de content, onafhankelijk van taal, plaats of digitaal kanaal - een essentieel onderdeel is van succesvolle elektronische handel", zegt Steve McClure, Research Vice President bij IDC. "De ontwikkeling en aanlevering van content, binnen of buiten firewalls, vereist oplossingen die snel te implementeren zijn en die gebruikers de mogelijkheid bieden om snel en efficiënt grote volumes content en snel veranderende content te beheren."

"Mediasurface 3 biedt Application Service Providers (ASP"s), management consultants en ondernemingen de ideale oplossing voor de problemen die e-business organisaties momenteel ondervinden als gevolg van de explosieve groei van e-business content," aldus Martijn Burger.

Mediasurface 3 is een efficiënte applicatie voor bedrijven, dus geen set hulpmiddelen(Toolset) of commerciële maatwerkoplossing. Mediasurface 3 integreert met de beste systemen voor e-commerce, knowledge management, design, lokalisatie en personalisering. Het product wordt geleverd via exclusieve en goed opgeleide servicepartners. Bovendien maakt Mediasurface
3 - evenals eerdere versies van het product- het mogelijk om te opereren in multi-server omgevingen waar de inhoud in real time wordt verdeeld over meerdere Mediasurface-servers.

Over Mediasurface

Mediasurface Limited is toonaangevend Europees leverancier van applicatiesoftware voor content management van websites, intranet, extranet en nieuwe zich ontwikkelende digitale netwerken. Het bedrijf is in 1996 opgericht vanuit het idee dat contentmanagement een eerste vereiste is voor succesvolle e-business activiteiten. Mediasurface onderkende toen al dat websites slechts een eerste verschijningsvorm zijn van een lange rij digitale presentatie middelen(browser, web-tv, WAP). Met de krachtige software en diensten van Mediasurface kunnen bedrijven elke interactie tussen content en mensen van bron tot bestemming beheren, ongeacht de taal of locatie.

Het productassortiment van Mediasurface is robuust en schaalbaar, beschikbaar als hosted suite en levert e-businesses "het" bepalende concurrentievoordeel, namelijk "time to market". De uitgebreide contentoplossingen van Mediasurface zijn geïntegreerd met de beste software op het gebied van e-commerce, kennismanagement, design, lokalisatie and personalisatie. De oplossingen worden geleverd via een selecte groep goed getrainde partners. Meer informatie is te vinden op www.mediasurface.com In de Benelux is Mediasurface gevestigd in Hilversum. Telefoonnummer Mediasurface Benelux: +31 356257890

Meer informatie voor de redactie:

Mediasurface B.V.                                                 Potters PR

Martijn Burger
Monique Potters

tel. 035 6257890                                                    tel.

(martijn.burger@mediasurface.com)                         (potters@xs4all.nl)

Hartelijke groet,