Politiebericht Brabant-Noord: Uden

Datum nieuwsfeit: 02-05-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Uden 2-05-2000
Persbericht district De Leijgraaf

POGING INBRAAK In een woning aan de Kerkstraat in Uden is maandagavond een inbraak ontdekt. Vooralsnog wordt er niets vermist. De dader vernielde een raam en doorzocht enkele kamers. FIETS GESTOLEN Afgelopen nacht werd een ruit vernield van een winkel aan de Hoogstraat in Veghel. Er wordt een mountainbike uit de étalage vermist. Waarde niet bekend. GELD WEG In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een bedrijf aan Vluchtoord in Uden. Na het afgaan van het alarm ontdekte men dat een raam was verbroken en een geldkistje verdwenen was uit een kantoorruimte. In het geldkistje zaten enkele honderden guldens en diverse papieren. GESTOLEN AUTO TERUG Surveillerende agenten zagen afgelopen nacht op de Vondelstraat in Veghel een personenauto staan. Na onderzoek bleek dat het voertuig, een Volkswagen Golf, op 6 april was gestolen in Veghel. Van de auto was het contactslot vernield en de stuurkolom deels verwijderd De eigenaar is in kennis gesteld.