Nieuwe versie Rational Suite voor webontwikkeling

Datum nieuwsfeit: 03-05-2000
Nieuwe versie van Rational Suite bevat zes bijzondere gereedschappen voor webontwikkeling

Schiphol-Rijk, 3mei 2000 - Rational Software annonceert een nieuwe versie van de Rational Suite productfamilie. Met deze nieuwe versie zijn klanten minder tijd kwijt om kwalitatief hoogwaardige software voor Internet te ontwikkelen. De nieuwe versie bevat zes bijzondere producten voor webontwikkeling, nieuwe versies van de twaalf producten die samen de Rational Suite productfamilie vormen en specifieke verbeteringen op het gebied van e-business van Rational Unified Process, het meest uitgebreide proces voor e-development binnen de industrie. De nieuwe versie:

* biedt als eerste Requirements Framework voor B-to-B systemen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen