Snecma Moteurs kiest Baan voor E-Commerce Oplossing

Datum nieuwsfeit: 03-05-2000

BAAN COMPANY

Baan Gekozen Door Snecma Moteurs Voor E-Commerce Oplossing
Baan Gekozen Door Snecma Moteurs Voor E-Commerce Oplossing Voor De Ondersteuning Van Snelle En Doelamtige E-Fulfilment In Het Gehele Bedrijf

Snecma implementeert Baan E-Enterprise suite voor de integratie van de e-commerce transacties voor klantenrelaties met fabricageplanning, bedrijfsactiviteiten en voorraadbeheer.
Barneveld, Nederland en Herndon, Virginia, 3 mei - Baan Company N.V. (Nasdaq: BAANF; Amsterdam: BAAN) heeft vandaag een overeenkomst aangekondigd met Snecma Moteurs voor de Baan E-Enterprise suite die de fabrikant van materiaal voor lucht- en ruimtevaart en defensie voorziet van een complete e-commerce oplossing die ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen