Eerste WAP en WEB Homepage-Editor

Datum nieuwsfeit: 03-05-2000

WAPJAG

Wereldwijd eerste WAP en WEB Homepage-Editor

Wereldwijd eerste WAP en WEB Homepage-Editor van de internationale WAP zoekmachine WAPJAG.COM

Bad Iburg, Duitsland, 2 mei 2000. Vanaf heden kunt u kosteloos bij de internationale WAP (Wireless Application Protocol) zoekmachine WAPJAG.COM - de Jaguar voor WAP ! - uw eigen WAP en WEB pagina's maken. Er kan van de speciaal daarvoor ontwikkelde online Homepage-Editor MobileJAG.COM gebruik worden gemaakt, zonder dat kennis nodig is van programmeren. Er is er maar één homepage, waarbij het mogelijk is zowel op een WAP GSM, Palm alsook op het klassieke internet aanwezig te zijn, omdat de 'MobileJAG' de homepage telkens optimaal op de aangesloten apparatuur weergeeft. Bijzondere aandacht werd daarbij ook aan de domeinnaam besteed, want er kan worden gekozen uit verschillende mogelijkheden (bijvoorbeeld: fun, business, family, cool enz.). Mogelijke samenstellingen voor een eigen homepage zouden bijvoorbeeld zijn: fun.wapjag.com/mijnpagina of op het zakelijke vlak: business.wapjag.com/uwfirma. De clou: met slechts één password zijn een onbeperkt aantal homepages mogelijk. Overige features: grafisch archief, integreren van eigen grafieken, gastenboekfunctie (pinboard) alsmede een teller. Door MobileJAG.COM wordt dus het mobiele internet voor een ieder tot realiteit gemaakt. Na registratie bij een van de meer dan 3000 categorieën (in 16 talen mogelijk) staat de eigen WAP en WEB homepage dan in alle zoekmachines van de WAPJAG.COM AG (bijv. WAPJAG.DE) wereldwijd ter beschikking.

Over WAPJAG.COM
De WAPJAG.COM AG biedt WAP catalogus-zoekmachines in 16 verschillende talen aan. Met de virtuele WAPJAG is het mogelijk, online kosteloos op het internet alle beschikbare WAP-diensten te bekijken. Alle zoekmachines van de WAPJAG.COM AG worden aangemaakt vanuit de databank IMOCOS - International Mobile Content Service. De IMOCOS maakt het eenvoudig vervaardigen van WAP en WEB zoekmachines op basis van OEM ook voor andere ondernemingen mogelijk. Meer informatie onder imocos.com

Meer informatie over MobileJAG en over alle genoemde diensten zijn verkrijgbaar bij:

WAPJAG.COM AG

Gro.e Stra.e 45a