Corel sluit OEM overeenkomst met ISL Automatisering

Datum nieuwsfeit: 03-05-2000
Corel Nederland

Corel sluit in Nederland OEM overeenkomst met ISL Automatisering

Amsterdam, - 3 mei 2000 - Corel Corporation (NASDAQ: CORL, TSE: COR) heeft vandaag bekendgemaakt een bundelingsovereenkomst te hebben gesloten met ISL Automatisering. Volgens deze overeenkomst wordt op alle TIME Pentium® II-producten van het Nederlandse bedrijf Corel® LINUX® OS OEM geïnstalleerd.

"Het verheugt ons Corel LINUX OS op de hoogwaardige hardware van ISL Automatisering te kunnen bundelen," aldus Norm McConkey, vice-president voor Europe van Corel International Corp. "Hiermee krijgt de Nederlandse consument een geweldige combinatie van technologie en waar voor zijn geld."

ISL Automatisering biedt eenvoudige toegang tot informatie- en communicatietechnologie aan grote ondernemingen en de kleinzakelijke markt via zijn complete lijn hardware, software en service. ISL Automatisering levert en distribueert ook computers en randapparatuur aan internationale wederverkopers. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Venlo.

ISL Automatisering biedt consumenten Corel LINUX OS OEM (Engelstalig) op zijn TIME Pentium II-pc.

"Dankzij deze overeenkomst krijgt ISL Automatisering de gelegenheid op het gehele TIME Pentium II-productaanbod Corel LINUX OS OEM te bundelen," aldus Ivon Leer, een woordvoerder van ISL Automatisering. "ISL Automatisering is het eerste computerbedrijf in Nederland dat zijn klanten dit te bieden heeft."

ISL Automatisering
ISL Automatisering biedt totaaloplossingen op een breed automatiseringsgebied, naast service op maat. Met een complete lijn hardware, software en service, die wordt ondersteund door ruim dertien jaar kennis en ervaring, zoekt ISL Automatisering naar een innovatief antwoord op een vrijwel eindeloze variatie in
automatiseringsvraagstukken. De kernactiviteit is het leveren van innovatieve ICT-oplossingen voor ondernemingen en de kleinzakelijke markt, naast het leveren en distribueren van computers en randapparatuur aan (inter)nationale wederverkopers.
Corel Corporation
Corel Corporation is een internationaal erkende ontwikkelaar van bekroonde oplossingen voor zakelijke productiviteit, grafische toepassingen en besturingssystemen op Windows®-, Linux®-, UNIX®-, Macintosh®- en Java(TM)-platformen. Tevens ontwikkelt Corel marktleidende, web-gebaseerde oplossingen zoals toepassingen, content, e-commerce en on line diensten. Voor toegang tot deze diensten en meer informatie bezoekt u www.corel.nl of www.corelcity.com. Het hoofdkantoor van Corel is gevestigd in Ottawa, Canada. Corel's aandelen worden op de NASDAQ Stock Market onder de naam CORL en op de aandelenbeurs van Toronto onder de naam COR verhandeld.
Corel, WordPerfect, Quattro, Presentations, CorelCity.com, CreativeAnywhere! en het Go further-logo zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Corel Corporation of Corel Corporation Limited. Linux is een gedeponeerd handelsmerk van Linus Torvalds. Alle overige namen van producten, lettertypen en bedrijven en alle overige logo's zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van de desbetreffende bedrijven.

Bel de Klantenservice van Corel voor:
Graphics Applications op 0800 022 2084
Business Applications op 0800 022 5061
Gebruiksovereenkomst/Niet-aansprakelijkheidsverklaring Help softwarepiraterij te stoppen! - e-mail ons op (nopiracy@corel.com)

Laatst gewijzigd op: 5/05/00 Copyright © 1999 Corel Corporation. Alle rechten voorbehouden.