Legato NetWorker 4.15 voor NetWare 5-platforms

Datum nieuwsfeit: 03-05-2000
Legato NetWorker 4.15 voor NetWare 5-platforms

Hoofddorp, mei 2000 - - Legato Systems, leider op de enterprise storage management softwaremarkt, introduceert NetWorker 4.15 als Novell-gecertificeerde back-upoplossing voor NetWare 5-platforms. NetWare 5 is het vlaggenschip onder Novell's netwerkbesturingssysteem. Wanneer klanten Legato- en Novell-software willen combineren, zijn zij verzekerd van een krachtige, betrouwbare en veilige oplossing die hun web-, database-, ERP- en andere kritische informatie beschermt.

NetWorker 4.15 biedt snelle back-up en recovery naar tape drives en
-libraries die lokaal zijn aangesloten op NetWare 5.1, 5.0 en 4.x servers, zonder gebruik te maken van het netwerk. Deze belangrijke functionaliteit heeft kleinere back-upwindows tot gevolg, waardoor de toegang tot bedrijfskritische applicaties en file- en printdiensten wordt vergroot. Uiteindelijk betekent dit een hogere arbeidsproductiviteit. Tevens blijft deze nieuwe versie NetWorker servers direct inzetten op NetWare-gebaseerde systemen. Daardoor is snellere en efficiëntere back-up en recovery van kritische gegevens mogelijk en worden onderbrekingen voor alle NetWare
5-platforms tot een minimum beperkt.

"Klanten die NetWare inzetten voor databaseapplicaties, internetdiensten of bestands- en printdiensten, hebben krachtige gegevensbescherming nodig voor consistente en betrouwbare back-up en recovery van gegevens", aldus Dave Shirk, Senior Vice President of Product Management bij Novell. "Legato NetWorker is voor Novell-netwerken een betrouwbare bedrijfsback-upoplossing."

Over NetWorker
Legato NetWorker 4.15 helpt organisaties bij het eenvoudig beschermen van grote hoeveelheden kritische en verspreide gegevens door middel van ondersteuning voor uiteenlopende platforms, automatische mediabeheer, interoperabel tapeformat, parallelle datastromen, remote tapebeheer en automatische integratie met de populaire architecturen voor opslagbeheer in netwerkomgevingen. Legato NetWorker 4.15 biedt "state-of-the-art" gegevensbescherming en is zeer flexibel en schaalbaar. Legato NetWorker is verkocht aan meer dan 65.000 klanten en beschermt wereldwijd meer dan 4 miljoen systemen. Het is de enige 'alleenstaande' oplossing voor bedrijfsbrede gegevensbescherming voor alle platformen in een netwerk. Het product is uitermate geschikt voor heterogene omgevingen met NetWare, Windows NT en UNIX.

Legato Systems Benelux, City House II, Antareslaan 18, 2132 JE Hoofddorp Telefoon: 023 - 5548800, fax: 023 - 5548801

Over Legato Systems
Legato Systems, Inc. is wereldwijd leider in de enterprise storage management softwaremarkt. Legato's producten maken 'Information Continuance (â„¢)' mogelijk; een naadloze aanpak voor het beheren, verplaatsen en beveiligen van alle bedrijfskritische gegevens in een onderneming. De storage management software van Legato is erkend als de facto standaard vanwege het grootste aantal installaties, bij meer dan 65.000 klanten, en het beveiligen van meer dan vijf miljoen systemen. Nadere informatie over Legato is beschikbaar op het Web: www.legato.com.

Redactionele informatie: Pb1500 Influx PR - Margienke Bos, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055 - 3663034, fax: 055 - 3602661, e-mail: PR (Influx@cs.com)

- - - - - - - - - - - - - -
INFLUX PR-/Pers- (advies) Bureau - Deventerstraat 81 - NL - 7322 JL Apeldoorn. Tel.: +31 - 55 - 366 3034 / Fax: +31 - 55 - 360 2661 / E-mail: PR (Influx@cs.com)
www.influx-pr.com