BOVAG: Audi A4 wasvriendelijkste auto

Bron: Persberichten
Datum: 3-5-2000

Audi A4 wasvriendelijkste auto

De Audi A4 is bij een door de BOVAG-afdeling Autowasbedrijven (WAS) uitgeschreven verkiezing uitgeroepen tot de wasvriendelijkste auto van
2000. WAS heeft het initiatief voor de verkiezing van de wasvriendelijkste auto genomen, omdat ze meer mensen bewust wil maken van de voordelen van professioneel mechanisch wassen. Bovendien wil de afdeling WAS met deze verkiezing extra aandacht vragen voor wasaspecten aan autos bij importeurs/fabrikanten van autos. De professionele autowasbedrijven geven met de verkiezing een impuls aan (nog) meer kwaliteit bij het wassen van autos.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen