Muziek en dans uit Ecuador in Rotterdams benefietconcert

Contactpersoon: Juan Heinsohn

KURY ZARA, muziek en dans uit Ecuador

Woensdag 3 mei, 2000, aanvang 20.15 uur, entree: fl. 15.-

Stichting Consuelo Benavides Cevallos en Stichting Dunya presenteren:

KURY ZARA
Muziek en dans uit Ecuador

Dit is een benefietconcert georganiseerd t.b.v. de Stichting Consuelo Benavides Cevallos, een organisatie genoemd naar een ­ door de politie - vermoorde Ecuadoraanse lerares, voorstaander van sociale, maatschappelijke en culturele veranderingen in haar land.

KURY ZARA is de naam die in Ecuador wordt gegeven aan het beste maïs die tijdens het plukken apart wordt gezet. In de tijd van de Inca¹s werd de kury zara gereserveerd als offer voor de goden. In Nederland is KURY ZARA de naam van een tien-koppige muziek- en dans- formatie die traditionele muziek en dans uit Ecuador presenteren. Een dynamische, poëtische en oorspronkelijke spektakel die het publiek even naar het verre Andesgebergte zal laten reizen.

Reserveringen: 010 - 425 50 50

Stichting Dunya