Presentatie programma en thema Smart Business Event 2000

Datum nieuwsfeit: 04-05-2000
Uitnodiging persconferentie Media Development Europe, 4 mei 2000

Programma en thema Smart Business Event 2000 bekendgemaakt

Forrester Research presenteert onderzoek naar de Nederlandse E-zone en brengt de E-hype terug tot de feiten

Geachte redactie,

Op donderdag 4 mei aanstaande presenteert Media Development Europe tijdens een persconferentie het programma van het Smart Business Event, vier ICT-evenementen die inmiddels zijn uitgegroeid tot de topevenementen in Nederland. Directeur van Media Development Europe, Ed van de Kieboom, zal tijdens deze gelegenheid bovendien de visie van de organisatie op de Nederlandse E-markt ontvouwen en een toelichting geven op het centrale thema van het evenement: ?Now or Never?.

Daarnaast zal Emily Green, managing director van Forrester Research, de resultaten presenteren van een uitgebreide marktanalyse van de huidige status en de verwachte ontwikkelingen met betrekking tot de zogenaamde E-zone. De conclusies van dit onderzoek zijn op z?n minst verrassend te noemen!

Namens Media Development Europe nodigen wij u van harte uit om bij deze persconferentie aanwezig te zijn. De persconferentie vindt plaats in Vak Zuid, Olympisch Stadion 35 in Amsterdam en begint om 13.30 uur met een ontvangst. Om
14.00 uur start het programma, dat tot ongeveer 15.00 duurt. Aansluitend is er onder genot van een hapje en een drankje gelegenheid om in informele sfeer met vertegenwoordigers van Media Development Europe, Emily Green van Forrester Research en vertegenwoordigers van de hoofdexposanten van het Smart Business Event van gedachten te wisselen.

Graag horen wij of u van deze uitnodiging gebruik maakt. U kunt hiertoe gebruikmaken van het bijgevoegde faxantwoordformulier of een email sturen aan (saskia.vijn@svdt.nl). U kunt haar natuurlijk ook bellen op telefoonnummer 020 487
40 00. Graag tot ziens in het Olympisch Stadion!
Met vriendelijke groet,

Mirjam Jonker
Brodeur Schoep & Van der Toorn

Smart Business Event
Het Smart Business Event dat op 14, 15 en 16 november in de RAI in Amsterdam plaatsvindt, omvat de vakbeurzen: Internet in Business (vakbeurs voor elektronisch zaken-doen), Mobile & Wireless (vakbeurs voor mobiel zakendoen), de IT Carrière Dagen (vakbeurs voor banen, opleidingen en ondernemen in de ICT-industrie) en het Nationaal Internet Congres (jaarlijks trefpunt voor de internetindustrie).

Evenals voorgaande jaren zijn ook dit jaar alle topondernemingen uit de ICT-industrie op het Smart Business Event vertegenwoordigd. Hoofdexposanten van Internet in Business zijn: Planet Internet, UUNET Services, UPC Nederland, IBM Nederland, KPN Telecom Internetdiensten, Inter Access, Apple Computer, Lucent Technologies, SAP Nederland, World Online, PSInet Netherlands, Sonera Nederland, Oracle. Hoofdexpo-santen van Mobile & Wireless zijn: BreezeCom/, EtherConnect, Ericsson Telecommunicatie, Libertel Verkoop & Services, Motorola, Palm, Psion Nederland, RAM Mobile Data, Symbol Technologies, Telfort, TELiNDUS, Xircom Europe. Hoofd-exposanten van de IT Carriere Dagen zijn: Devote, CMG, Tas Groep, Ordina, Centric en Quality House.
De beschikbare standruimte is, ruim een half jaar van tevoren, reeds vrijwel volledig verhuurd.

Antwoordfax

Persbriefing Media Development Europe 4 mei 2000

0 Ja, ik ben aanwezig bij de persbriefing op 4 mei a.s. in Vak Zuid, in het Olympisch Stadion te Amsterdam

0 Nee, ik kan niet aanwezig zijn, maar ik ontvang wel graag de persdocumentatie.

0 Ik wil graag meer weten over:

Publicatie:
Naam:
Telefoon:
Fax:
Fax s.v.p. vóór 28 april a.s. aan: Saskia Vijn
Faxnummer 020 ? 669 72 65
Hartelijk dank voor uw reactie!