RegionToStart biedt geografische index in lokale talen

Datum nieuwsfeit: 04-05-2000

RegionToStart gaat uitgebreide geografische index bieden in lokale talen

Amsterdam, 4 mei 2000 - PageToStart zal eind juni onder de naam RegionToStart een wereldwijde geografische index gaan lanceren waar bezoekers informatie kunnen vinden over plaatsen, landen en werelddelen in de lokale taal van de bezoeker. Doel hiervan is dat bijvoorbeeld een Fransman op RegionToStart - www.regiontostart.com - in zijn lokale taal informatie kan vinden over Amsterdam of andere steden in de wereld.

Voor deze plannen zijn enkele samenwerkingen gesloten met internationale contentleveranciers die verantwoordelijk zullen zijn voor de invulling hiervan. Lokale beheerders zullen zorgdragen voor de verdere ondersteuning van de betreffende informatie per plaats, land of werelddeel. Voor deze ondersteuning is RegionToStart (onderdeel van PageToStart) op zoek naar personen die interesse hebben in het beheren van een zogenaamde dochterpagina over een bepaalde plaats, land of werelddeel.

Verder zal PageToStart eind mei het gehele concept eveneens gaan lanceren in o.a. Portugal, Belgie en Duitsland en bestaat er vanaf heden de mogelijkheid om op www.pagetostart.nl in real-time de beschikbaarheid te controleren van de gewenste dochterpagina.

"Over de publicaties in de media dat PageToStart in gesprek zou zijn met Hans-Wouter van Dam om de handen ineen te slaan, kan ik alleen maar zeggen dat dit absoluut niet het geval is. PageToStart is op eigen houtje begonnen en heeft hierbij de hulp gekregen van honderden beheerders van dochterpagina's waar wij bijzonder blij mee zijn." aldus Arjan de Raaf, Managing Director en oprichter van PageToStart.

PageToStart B.V.

PageToStart B.V. is een Nederlandse onderneming die zich richt op dienstverlening op het Internet, zowel nationaal als internationaal. PageToStart is opgezet door ervaren Internet ondernemers en wordt gehost in één van de modernste netwerken van Level 3 te Amsterdam. Meer informatie vindt u op www.pagetostart.com

EINDE PERSBERICHT

Noot voor de redaktie:

Voor meer informatie over dit persbericht kunt u contact openemen met Arjan de Raaf, Managing Director en oprichter van PageToStart

Fax: 020-5241313
Email: (arjan@pagetostart.com)