Vakantieplezier op www.kampeercaravanrai.nl

Datum nieuwsfeit: 04-05-2000

RAI VERENIGING

Vakantieplezier begint bij www.kampeercaravanrai.nl
De afdeling Caravans van de RAI Vereniging heeft vandaag haar internetsite in de lucht gebracht. Op het adres: www.kampeercaravanrai.nl vinden bezoekers een overvloed aan informatie over kamperen en vakantie vieren. Via de keuzemenu's is informatie te vinden over de verschillende kampeermiddelen, merken en de daarbij behorende fabrikanten en importeurs. Maar er is ook aandacht voor adviezen en handige tips: Met welk rijbewijs mag ik een kampeerauto rijden, hoe kan ik een caravan juist beladen en wat is een goede bandenspanning voor de banden van mijn vouwwagen of toercaravan.

De internetsite is een van de vele initiatieven van de importeurs en fabrikanten van vouwwagens, toer- en stacaravans en kampeerauto's. Ieder najaar wordt in de RAI te Amsterdam de Kampeer en CaravanRAI georganiseerd. Dit jaar vindt het evenement van 20 tot en met 25 oktober plaats. Een andere activiteit is de uitgave van het Kampeermagazine. Een gratis uitgave met een grote hoeveelheid wetenswaardigheden over kamperen. Voor journalisten is er de site www.micc.nl Met behulp van een wachtwoord kunnen op deze site artikelen en beeldmateriaal worden opgehaald.

Voor meer informatie: Cees Boutens 020 - 504 4949 of 06 - 53 212 633

Amsterdam, 4 mei 2000