I Love You virus richt behoorlijke schade aan

I LOVE YOU VIRUS RICHT BEHOORLIJKE SCHADE AAN

ALADDIN KNOWLEDGE SYSTEMS BV 04-05-2000

Aladdin's Content Security Response Team (CSRT) wordt overspoeld door meldingen van problemen die worden veroorzaakt door het nieuwste gevaar via Internet email. Het gaat om een codering die bekend staat onder de naam 'I LOVE YOU' en die momenteel grote schade aanricht op allerhande bedrijfsnetwerken en op PC's van particulieren. Aladdin adviseert om een email met een dergelijke boodschap niet te openen en direct te verwijderen. Aan het eind van de middag zal een oplossing voor het virus worden aangeboden op Aladdin's website (www.eAladdin.com en www.eAladdin.nl).

Over Aladdin: Aladdin Knowledge Systems (NASDAQ: ALDN), gevestigd in Tel Aviv (Israel), houdt zich als internationaal marktleider op het gebied van Internet- en softwarebeveiliging bezig met oplossingen voor een veilig gebruik en distributie van digitale content; van applicatie-software tot Internetgebruik en -toegang. Aladdin's klanten zijn software-vendors en organisaties die hun medewerkers een veilige toegang tot het Internet willen geven inclusief bescherming van de eigen bedrijfsinformatie en -productiviteit. Meer informatie is te vinden op Aladdin's website: www.eAladdin.com of via de Benelux-vestiging van Aladdin in IJsselstein.

Noot voor redacties