Politiebericht Boxtel

Datum nieuwsfeit: 04-05-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 4-05-2000 Persbericht district Aa & Dommel

TE VEEL GEDRONKEN (Boxtel) Woensdagmiddag is een 51-jarige vrouw uit Boxtel bekeurd omdat ze met een auto reed terwijl ze te veel gedronken had. De vrouw had rond 14.00 uur al een rijverbod gekregen, omdat ze aanstalte maakte om te gaan rijden. Ze kreeg toen een rijverbod van 12 uur. Een klein halfuurtje later werd de vrouw rijdende in haar auto aangetroffen. Bij controle bleek ze ruim vier keer de maximaal toegestane hoeveelheid alcohol te hebben gebruikt. De vrouw werd bekeurd omdat ze reed terwijl te te veel gedronken had en terwijl ze een rijverbod had. Het rijbewijs van de vrouw is ingevorderd. Later zal ze zich bij de rechter moeten verantwoorden. VROUW GEWOND BIJ ONGEVAL (Boxtel) Woensdagmiddag rond 17.00 uur is een 52-jarige vrouw uit Schijndel gewond geraakt bij een ongeval. De vrouw reed met haar auto over de Schijndelsedijk in Boxtel. Nadat ze een andere auto had ingehaald, raakte ze de macht over het stuur kwijt en reed met haar auto tegen een in de linker berm staande boom. De vrouw is met snijwonden in gelaat en aan haar handen overgebracht naar een ziekenhuis in Den Bosch. POGING DIEFSTAL AUTO (Sint Michielsgestel) In de nacht van woensdag op donderdag is geprobeerd een auto die stelen die aan de Regent Smitsstraat in sint Michielsgestel geparkeerd stond. Een portier van de auto werd opengebroken en het contactslot werd geforceerd. Het is echter niet gelukt de auto mee te nemen. TRACTOR GESTOLEN (Nijnsel) Vanuit een schuur bij een bedrijf aan de Rooise Heide in Nijnsel is in de nacht van woensdag op donderdag een klein model tractor gestolen. De tractor is rood met wit van kleur.