Radio 538 geeft Saxo weg

Radio 538 geeft Saxo weg

(04 Mei 2000)

PERSBERICHT:

Françoise Smit kan het nauwelijks geloven. Donderdag 27 april kreeg zij uit handen van Neerlands' meest populaire diskjockey Edwin Evers de sleutel van haar Citroën Saxo Ben overhandigd. Ze won de auto een week eerder in het programma 'Evers staat op' bij Radio 538.

De Citroën Saxo Ben is het resultaat van een joint promotion met telecomaanbieder Ben waarmee Citroën, na de speciale serie Saxo 538, wederom een jonge doelgroep aanspreekt. Zowel Ben als Radio 538 zijn populair onder jongeren. Vandaar dat we erg blij zijn dat we ook met de Saxo Ben konden samenwerken met Radio 538", licht Robert de Groot, directeur Marketing van Citroën Nederland B.V., toe.

De Citroën Saxo Ben, met standaard een gemonteerde carkit, mobiele telefoon en een jaarabonnement Ben Soms met 30 gratis belminuten per maand is er in 3 motoruitvoeringen, de 1.0, 1.1 en de 1.4 VTS. Er zitten vele standaard extra's op, zoals elektrische ramen, bestuurdersairbag, 14 inch wielen en speciale blauw/zwarte bekleding.

De gelukkige winnares Françoise rijdt de showroom uit met een sportieve Saxo Ben 1.4 VTS ter waarde van Fl. 25.490,- (incl. BTW). Het eerste wat ze doet als ze hem heeft? "Eerst ga ik bij al mijn familie en vrienden langs om te laten zien dat ik ècht een Saxo gewonnen heb. Natuurlijk met de radio afgestemd op 538!"