EasyPhone verandert naam in Altitude Software

Datum nieuwsfeit: 04-05-2000
EasyPhone verandert naam in Altitude Software

Naamsverandering reflecteert Unified Customer Interaction-strategie van het bedrijf

Brussel, 4. mei 2000 - EasyPhone, aanbieder van oplossingen voor Unified Customer Interaction, maakt bekend dat het vanaf heden formeel opereert onder de bedrijfsnaam Altitude Software. Deze naamswijziging, die reeds in september 1999 is aangekondigd en in de Benelux al enkele maanden geleden is doorgevoerd, focust de aandacht op het succes van het bedrijf in het bieden van de meest complete reeks oplossingen voor klanteninteractie - met zowel zelfhulp als met persoonlijke assistentie - over meerdere communicatiekanalen.

"De huidige omgeving voor klanteninteractie is rijk en divers en omvat veel meer dan alleen telefonische communicatie. Deze nieuwe naam geeft beter de verschillende facetten van onze kernactiviteiten weer, namelijk de unificatie, optimalisatie en integratie van alle kanalen waarover klanteninteractie plaatsvindt," zegt Carlos Quintas, oprichter, President en CEO van Altitude Software. "Er bestaat een enorme vraag naar geïntegreerde oplossingen met zowel de traditionele manieren van klantenservice als nieuwe kanalen, zoals Internet en WAP, met een volledig overzicht van de klant. Ons streven is om de leiding te nemen in het aanbieden van deze oplossingen en de nieuwe naam zorgt daarin voor een betere positionering."

Het bedrijf zal gedurende een overgangsperiode van twee maanden zaken doen onder naam Altitude Software en zal tevens het nieuwe bedrijfslogo gaan gebruiken. De invoering van de Altitude Software-identiteit bij alle bedrijfscommunicatie zal naar verwachting eind juni 2000 voltooid zijn. De website zal direct overgaan op www.altitudesoftware.com.

Over Altitude Software
Altitude Software, voorheen bekend onder de naam Easyphone, is de enige leverancier van complete, op software gebaseerde oplossingen voor Unified Customer Interaction (uCI), die selfservice en menselijke assistentie via de verschillende media onder één noemer brengen. Als multinationale onderneming met vestigingen over de hele wereld, vertrouwen ruim 250 klanten op Altitude Software voor geïntegreerde eCRM (e-Customer Relationship Management)
-oplossingen die gebruikmaken van bestaande investeringen in communicatie en technologie. De softwaresuite van het bedrijf voor de interactie met klanten biedt: naadloze CTI (Computer Telephony Interface) -integratie, geïntegreerde oplossingen voor inbound en outbound multimedia contactcenters; het ontwikkelen van agents en gebruikersinterfaces, Internet-selfservice en Interactive Voice Response (IVR), geïntegreerde web-callback en samenwerking via het web, real-time rapportage en beheer van de prestaties. Daarnaast publiceert Altitude Software haar APIs (Application Programming Interfaces) voor eenvoudige integratie met applicaties, databases en communicatietechnologie van derden. Dankzij al deze eigenschappen behoren de oplossingen van Altitude Software tot de oplossingen met de laagste total cost of ownership in de industrie. Meer informatie is te vinden op www.altitudesoftware.com.
Contactpersoon voor de pers:

Monogram Communication Strategies (MCS) BV
Perlita Frankel - tel + 31.(0)23 5628208