TEQ consultants ontwikkelt anti-virus tegen 'I Love You'

Datum nieuwsfeit: 04-05-2000

TEQ INTERNATIONAL

TEQ ontwikkelt als 1e anti-virus tegen 'I Love You' virus
TEQ consultants ontwikkelen als eerste anti-virus tegen zogenaamd 'I love you'-virus.

Gratis downloaden via WWW.TEQ.NL

Amsterdam, 4 mei 2000 - Meer dan 10% van de bedrijven in Nederland is vanochtend getroffen door het 'I Love you'-virus. Het virus wordt via E-mail verspreid en legt de systemen van bedrijven plat. Op dit moment zijn vooral bedrijven in Europa en Azië getroffen.

TEQ International is een ICT bedrijf dat vanochtend ook getroffen werd door het 'I Love you'-virus. De technische consultants van TEQ zijn direct aan de slag gegaan om een anti-virus te ontwikkelen. Hierin zijn zij rond het middaguur geslaagd. Het anti-virus is voor gedupeerden te downloaden via de website van TEQ t.w.: www.teq.nl of
www.teq-international.com

Het 'I Love you'-virus vindt zijn oorsprong waarschijnlijk in Azië en is van daaruit verspreid naar Europa. De verwachting is dat ook bedrijven in de Verenigde Staten problemen zullen krijgen door dit virus.

Over TEQ International
TEQ International is in 1994 opgericht in Nederland. Het bedrijf biedt end-to-end E-business oplossingen. Ruim 350 medewerkers werken wereldwijd in 16 vestigingen in 9 landen. De dienstverlening omvat technische en functionele consultancy op het gebied van E-commerce, CRM en ERP.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Bianca van Dulst Rob Tummers
+31 20 6 814 816 +31 20 6 814 816