Newconomy benoemt manager corporate communications

Newconomy

Newconomy benoemt manager corporate communications

Amsterdam, 4 mei 2000
Peerke Anink is per 1 mei bij Newconomy N.V. in dienst getreden als manager corporate communications. Hij wordt verantwoordelijk voor de communicatie met de pers, analisten en de institutionele en particuliere beleggers en rapporteert aan Ruud Smeets, Chief Commercial Officer en lid van de directie van Newconomy. Peerke Anink is afkomstig van Randstad Holding nv waar hij de afgelopen jaren dezelfde functie had. De aanstelling van een manager corporate communications past bij het streven van Newconomy een verdere professionele invulling aan haar investor-relations- en public-relationsbeleid te geven.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen