Hans Kazàn goochelt Badseizoen Kijkduin open

STICHTING BEACH RESORT KIJKDUIN

Deltaplein 200, 2554 EJ Den Haag

30 april 2000

Hans Kazàn goochelt Badseizoen Kijkduin open !

Topgoochelaar Hans Kazàn en Magic Unlimited openen op zondag 7 mei a.s. met twee voorstellingen (aanvang 14.00 en 15.30 uur) op mysterieuze wijze het Badseizoen van Beach Resort Kijkduin. De voorstellingen van deze magic- en mysteryshows zullen worden gepresenteerd vanuit een podiumwagen op het Deltaplein naast de muziektent.

De naam Hans Kazàn behoeft nauwelijks introductie. Zijn bijzondere capaciteiten op het gebied van de illusie hebben hem inmiddels een grote naam gegeven in de internationale goochelwereld en hij is Nederlands bekendste magic entertainer.
Magic Unlimited bestaat uit drie jonge bijzonder getalenteerde illusionisten. Op dynamische wijze en in hoog tempo presenteren Oscar Kazàn, Renzo Kazàn en Mara hun verbluffende illusies. Deze young generation in magic valt op door originaliteit, jeugdige flair en een onmiskenbaar eigen karakter.

Prijzenspel

Tijdens de magic- en mysteryshows zal Hans Kazàn een prijzenspel presenteren. Een 100 tal prijzen met een totale waarde van ruim fl 6.000,-kan door kandidaten uit het publiek worden gewonnen. Deze prijzen zijn beschikbaar gesteld door de gezamenlijke ondernemers van het winkelcentrum, de boulevard en het strand van Beach Resort Kijkduin.

èn Start van de actie Gastvrijheid aan Zee

Op zondag 7 mei a.s. gaat in het Beach Resort Kijkduin óók de actie Gastvrijheid aan Zee van start. In het kader van deze actie zullen lakeien tussen 16.30 en 17.30 uur 1000 bloemenattenties aan het publiek aanbieden.

Noot voor redacties