Succes Newcademy leidt tot vervroegde start nieuwe lichting

Newconomy

Succes Newcademy leidt tot vervroegde start nieuwe lichting

Amsterdam, 8 mei 2000
Wegens grote belangstelling voor de eerste opleidingsmodule hebben zich meer dan 150 geïnteresseerden aangemeld - heeft Newcademy, de internetacademie van Newconomy N.V., de startdatum van haar tweede opleidingsmodule vervroegd van 1 oktober naar 1 september a.s. Tevens is de duur van het programma verkort van zes tot vier maanden, zodat de internetmanagers sneller beschikbaar zijn voor de bedrijven die deel uitmaken van het netwerk van Newconomy en de externe arbeidsmarkt. Voor de opleiding kunnen zich nog kandidaten aanmelden. Er zijn twaalf plaatsen beschikbaar.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen