Wegener verkoopt Arcade Movie Company

Wegener Arcade

08-05-2000 16:30

Wegener verkoopt Arcade Movie Company

Het bestuur van Wegener NV heeft in de afgelopen periode gesprekken gevoerd omtrent een mogelijke verkoop van Arcade Movie Company (door overdracht van het geplaatste aandelenkapitaal in Arcade Movie Group BV, CNR Film en Video Rights BV en Arcade Movie Company België NV) aan Bridge Entertainment Group BV. Deze laatste vennootschap is voor 100% eigendom van de huidige directeur van Arcade Movie Company, de heer J.W.P. Scholte. De gesprekken hebben thans een dusdanig stadium bereikt dat de verwachting gewettigd is dat overeenstemming bereikt kan worden.

Voor Wegener geldt dat ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen