Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Eindhoven

Datum nieuwsfeit: 09-05-2000

Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Eindhoven e.o. 9-05-2000 1e Persbericht van dinsdag 9 mei 2000

Berichten uit de regio

Eindhoven: Aanhouding inbreker
Op de Ruysdaelbaan is maandagavond om 21.55 uur een 25-jarige inwoner van Eindhoven aangehouden. Getuigen hadden gezien dat de verdachte probeerde een hek van een bedrijf open te breken. De verdachte is voor verhoor overgebracht naar het bureau.

Eindhoven: Overvaller aangehouden
Dinsdagmorgen om 01.45 uur is op de Venuslaan een 19-jarige Eindhovenaar aangehouden. De man wordt ervan verdacht maandagavond omstreeks 22.45 uur, een gewapende overval te hebben gepleegd op een horecazaak aan het Belgiëplein. Bij deze overval ging de dader ervandoor met een plastic zak met geld. De verdachte is voor onderzoek ingesloten.

Deurne: Aanhouding ivm vals kenteken
Maandagavond om 21.20 uur zijn op de Hogeweg, twee Polen in de leeftijd van 24 en 29 jaar aangehouden. De verdachten reden in een personenauto met een vals kenteken. Zij zijn voor verhoor ingesloten.
Geldrop: Aanhouding na diefstal
Dinsdagmorgen om 02.25 uur zijn op de Spaarpot een 30-jarige inwoner van Nijmegen en een 32-jarige inwoner van Rotterdam aangehouden. De mannen worden er van verdacht kort ervoor bij een bedrijf aan de Spaarpot 16 kratten, met daarin lege flessen, te hebben weggenomen. De verdachten zijn voor onderzoek ingesloten. De auto waarin zij reden is inbeslaggenomen.