Politiebericht Cuijk

Datum nieuwsfeit: 09-05-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 9-05-2000
Perbericht district Land van Cuijk

ILLEGAAL STORTEN (Langenboom) Maandagmiddag is een 30-jarige man uit Grave bekeurd. De man werd betrapt toen hij in een bos langs de Graafseweg in Langenboom afval had gestort. RUITEN VERNIELD (Katwijk) Van een bedrijf aan de Lange Linden in Katwijk zijn in de nacht van maandag op dinsdag twee ruiten vernield. GEWONDEN BIJ ONGEVAL (Grave) Dinsdagmorgen zijn twee automobilisten gewond geraakt bij een ongeval op de kruising Provincialeweg 324 Elisabethstraat in Grave. Een 34-jarige man uit Deurne reed met een bestelbusje over de Elisabethstraat en wilde op de kruising, linksaf rijden in de richting Reek. Daarbij verleende hij geen voorrang aan een over de Provincialeweg 324 rijden auto bestuur door een 60-jarige vrouw uit Uden. Allebei de bestuurders zijn voor onderzoek overgebracht naar een ziekenhuis.