CompuServe werkt samen met Keekaboo in CardService

AOL Europe (CompuServe)
CompuServe werkt samen met Keekaboo
9 - 5 - 2000
CardService: wenskaarten per reguliere post bij de geadresseerde, waar ook ter wereld
CompuServe start in samenwerking met Keekaboo een CardService voor haar leden.
Door de nieuwe dienst hoeven leden niet meer naar de winkel of het postkantoor voor het verzenden van een wenskaart. Via www.compuserve.nl/cardservice kiezen leden een kaart en geven die een persoonlijke boodschap mee. De kaart wordt vervolgens gedrukt en per reguliere post bij de geadresseerde, waar ook ter wereld, bezorgd. Er zijn gesponsorde gratis kaarten en betaalde. De samenwerking met Keekaboo zorgt voor een breed assortiment aan kaarten en functies als een adressenboek en reminder service waardoor feestdagen en belangrijke data niet meer worden vergeten.
Wilko Koemans, verantwoordelijk voor content bij CompuServe: Wij zijn altijd op zoek naar meer service en extras voor onze leden. De Keekaboo kaartservice past daar uitstekend in. Patrick van Zandvoort, CEO van Keekaboo vervolgt: De samenwerking tussen Keekaboo en CompuServe is een goed voorbeeld van de wijze waarop Keekaboo haar functionaliteit op websites bij derden implementeert.
Over Keekaboo
Sinds april 1999 biedt Keekaboo.com als eerste Europese bedrijf een site waar échte ansichtkaarten via internet, wereldwijd voor een vast bedrag verstuurd kunnen worden. Keekaboo biedt bedrijven een compleet pakket van marketing tools, waaronder mogelijkheden tot adverteren, één op één marketing en licentieprogrammas. Een Keekaboo heeft namelijk de emotie van een echte ansichtkaart verbonden met de snelheid van internet. Keekaboo is ook actief in het Verenigd Koninkrijk, Spanje en de USA. Gebruikers betalen bij Keekaboo via het betrouwbare betalingssysteem van OTS (www.onlinetransactions.com).

Over CompuServe
CompuServe Nederland biedt 100.000 leden een betrouwbare verbinding met internet en diensten als eigen Nederlandstalige software, actuele content en discussieforums. Onlangs introduceerde CompuServe Instant Messenger dat zorgt voor directe online communicatie met vrienden, familie en collega's, waar ook ter wereld. CompuServe Nederland is onderdeel van AOL Europe, met 3,8 miljoen leden de grootste Europese aanbieder van internetdiensten. AOL Europe is een dochter van America Online Inc. America Online is internationaal marktleider in interactieve diensten en content en heeft wereldwijd
25 miljoen leden. AOL biedt wereldwijd drie internetdiensten aan: America Online, Netscape Online en CompuServe.
Voor meer informatie:

Gonneke Klützow