Hoorzittingen over aanvragen zendtijd nieuwe omroepen

Datum nieuwsfeit: 09-05-2000
Commissariaat voor de Media

ACTUEEL : 2 MEI 2000 - 9 AANVRAGEN VOOR ZENDTIJD KERKGENOOTSCHAPPEN EN GENOOTSCHAPPEN OP GEESTELIJKE GRONDSLAG INGEDIEND

Bij het Commissariaat zijn 9 aanvragen ingediend voor landelijke zendtijd voor kerkgenootschappen en genootschappen op geestelijke grondslag. De volgende organisaties hebben zendtijd aangevraagd: Humanistische Omroep Stichting, Rooms Katholiek Kerkgenootschap, Stichting Verzorging Kerkelijke Zendtijd (IKON/ZvK), Nederlands-Israelitisch Kerkgenootschap, Nederlandse Moslim Raad, Stichting Organisatie voor Hindoe Media, Johan Maasbach Wereldzending, Boeddhistische Unie Nederland en de Raad van Moskeeën Nederland. Van deze aanvragen hebben de laatste 3 op dit moment geen zendtijd.

Iedere aanvrager krijgt de gelegenheid zijn aanvraag toe te ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen