Aucxis en ABN AMRO: internetveiling dagverse producten

Datum nieuwsfeit: 10-05-2000
Aucxis en ABN AMRO gaan samenwerken: internetveiling voor dagverse producten verbeterd

10 mei 2000, Londen/Amsterdam – Aucxis (NASDAQ: EAUC) en ABN AMRO Bank N.V. gaan samen voor klanten van Aucxis - veilingen voor dagverse producten - een systeem ontwikkelen voor het verlenen van financiële diensten waaronder handel met vreemde valuta, kredietverzekeringen, kredietfinanciering en betalingsdiensten via internet.
De samenwerking tussen Aucxis en ABN AMRO start met een pilot bij de Urker visafslag, de grootste elektronische visveiling ter wereld. De visafslag in Urk is reeds zeven jaar klant van Schelfhout Computer Systemen, een elektronische veilingleverancier en dochteronderneming van Aucxis.

C.H.A. Collee, Directeur Generaal Business Development van ABN AMRO: "Deze overeenkomst maakt deel uit van onze strategie om ABN AMRO te positioneren als leverancier van financiële diensten in de B2B e-commerce markt. Aucxis geeft ABN AMRO toegang tot elektronische veilingen voor dagverse producten. ABN AMRO beschikt over de expertise om kopers en verkopers volledige financiële service te verlenen".

Om deze overeenkomst kracht bij te zetten zullen Aucxis en ABN AMRO gezamenlijke marketingactiviteiten initiëren.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Š Mw. drs. G.A. van den Berg, Van Hulzen Public Relations Adviseurs, tel: (071) 560 20 60 Š Mw. drs. V.M.L. Schyns, ABN AMRO Bank N.V., tel: (020) 383 44 83

Noot voor redacties