Haskoning verhuist naar nieuwe locatie in Steenwijk

Datum nieuwsfeit: 10-05-2000
HASKONING

Nijmegen, 1 mei 2000

HASKONING VERHUIST NAAR NIEUWE LOCATIE IN STEENWIJK

Per 10 mei a.s. zal de regionale vestiging van HASKONING, voorheen gevestigd in de J.H. Tromp Meestersstraat 9 te Steenwijk naar het nieuwe kantoorgebouw "Golfstaete" te Steenwijk verhuizen. Het pand bestaat uit 4 verdiepingen waarvan HASKONING er twee zal betrekken.

Het nieuwe adres is:

HASKONING B.V.
Ingenieurs- en Architectenbureau
Stationsplein 10
8330 AD Steenwijk
Fax: 0521 - 51 67 47
Email: (Steenwijk@HASKONING.nl)

Door deze verhuizing wordt de fysieke mogelijkheid gecreëerd om de eerstkomende jaren ruimte te bieden aan de sterke groei welke HASKONING Regio Noord Nederland momenteel doormaakt. Door deze uitbreiding kan HASKONING de opdrachtgevers in de regio een nog breder pakket van diensten aanbieden.

HASKONING Ingenieurs- en Architectenbureau is een adviesbureau dat voor bedrijven en overheden in binnen- en buitenland adviesopdrachten uitvoert op het gebied van bouw, milieu en infrastructuur. HASKONING telt 650 medewerkers en is groepsmaatschappij van de Koninklijke HASKONING Groep, die in totaal 2100 medewerkers telt.

Het hoofdkantoor van HASKONING is gevestigd in Nijmegen. Daarnaast heeft HASKONING vestigingen in: Amsterdam, Rotterdam, Goes, Groningen, Steenwijk, Enschede en Maastricht.

Voor nadere informatie:

HASKONING, Mevrouw E.M.M. Hueber, Hoofd Public Relations, 024 - 328 45 60
Barbarossastraat 35 - Postbus 151 - 6500 AD NIJMEGEN Telefoon 024 - 328 42 84 / Telefax 024 - 323 93 46 Email: (info@HASKONING.nl)