Winnaars ontwerpwedstrijd Amfibisch Wonen bekendgemaakt

Datum nieuwsfeit: 10-05-2000
Nationaal Dubo Centrum

Winnaars ontwerpwedstrijd Amfibisch Wonen bekendgemaakt

Op 28 april jongstleden zijn de winnaars bekendgemaakt van de prijsvraag Ontwerpen aan Amfibisch Wonen. In de categorie landschap en stedebouw ging de eerste prijs naar Landscape for amphibious living, ingezonden door Landscapeprojects uit Manchester. In de categorie stedebouw en architectuur was de eerste prijs voor Wetland van MG architecten uit Rotterdam.

De prijsvraag is uitgeschreven in het kader van het project De Kunst van het Scheppend Water door Kunstgebouw (Stichting Kunst en Cultuur Zuid-Holland). Opdrachtgever is de provincie Zuid-Holland.

Het amfibisch wonen is gericht op wonen mét water. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen