XS4ALL Nieuwsbrief nummer 5

Datum nieuwsfeit: 10-05-2000
XS4ALL Nieuwsbrief nr 5, 10 mei 2000

1. Tijdelijke oplossing ISDN inbelproblematiek XS4ALL heeft al enige tijd te kampen met verminderde bereikbaarheid van de ISDN inbelnummers overdag. Dit wordt veroorzaakt door een ernstig capaciteitsprobleem bij KPN Telecom, waar meerdere providers last van hebben. Als tijdelijke oplossing heeft XS4ALL een technische ingreep gedaan, waardoor klanten met een ISDN-verbinding ook kunnen inbellen op de gewone modemnummers. Op deze gewone modemnummers is overdag veel extra capaciteit beschikbaar. Kijk voor meer informatie over deze oplossing op www.xs4all.nl/nieuws/overzicht/inbel.html

2. Vernieuwde helppagina's
De helppagina's van XS4ALL zijn vernieuwd en aanzienlijk uitgebreid. Nieuw is ondermeer de mogelijkheid om op categorie te zoeken. Verder biedt de nieuwe helpdesk indexpagina een handzaam overzicht van actueel helpnieuws en storingen, antwoord op de meest gestelde vragen, hulp bij het bouwen van een homepage en informatie over de meest gebruikte programma's per besturingssysteem. Kijk op
www.xs4all.nl/helpdesk/index.php3 en laat ons weten wat u eventueel nog mist.

3. XS4ALL beste (betaalde) provider van Nederland Volgens computermagazine PCM is XS4ALL de beste (betaalde) provider van Nederland. In een vergelijkende test tussen 5 gratis en
5 betaalde providers scoorde XS4ALL als enige provider 'uitstekend' op alle testonderdelen. Redacteur H. van Rijsse presenteerde de uitslag tijdens een uitzending van consumentenprogramma RADAR, gisterenavond op Nederland 2. Letterlijk zei hij: 'Bij de betaalde providers zou PCM XS4ALL kiezen als de beste provider van Nederland. Alle faciliteiten die je je wenst, snel, zeer vakkundige helpdesk, staan nooit met de mond vol tanden, weten precies waar je het over hebt, je hoeft niets te verklaren.'

4. Deelnemers gezocht aan WAP-panel
Om te ontdekken wat de mogelijkheden en beperkingen van WAP zijn, gaat XS4ALL binnenkort een WAP panel samenstellen, bestaande uit 6 XS4ALL abonnees. Bent u in het bezit van een eigen mobiele telefoon (geen pre-paid), en lijkt het u leuk om wekelijks verslag te doen van uw ervaringen? Meld u dan nu aan voor het WAP panel door een e-mail te sturen naar