Facultaire bijeenkomst centrum Arbeidsverhoudingen

Datum nieuwsfeit: 11-05-2000
Centrum voor Arbeidsverhoudingen

Facultaire bijeenkomst

Op donderdag 11 mei a.s. organiseert de faculteit een discussiebijeenkomst over de Wet Openbaarheid van Bestuur en over de integriteit van het openbaar bestuur naar aanleiding van de kwestie Bram Peper. De bijeenkomst begint met een kort actualiteitencollege gevolgd door een forumdiscussie. Medewerkers en studenten worden van harte uitgenodigd een bijdrage aan deze discussie te leveren.

Het programma ziet er als volgt uit:

* vanaf 19.00 uur - ontvangst met koffie/thee
* 19.30 - 20.00 uur - ACTUALITEITENCOLLEGE door Prof. mr C.R. Niessen, bijzonder hoogleraar in "De overheid als arbeidsorganisatie (Ien Dales leerstoel)"

* 20.00 - 21.00 uur - FORUMdiscussie o.l.v. Prof. mr P.F. van der Heijden met: Mr R.J. Hoekstra, lid van de Raad van State, voorm. Secretaris-Generaal van het Ministerie van Algemene Zaken Mr B.E.P. Myjer, hoofdadvocaat-generaal Gerechtshof Amsterdam Mevr. M.J. van Ravesteyn-Kramer, voorzitter Commissie van Onderzoek van de Rekening van de gemeente Rotterdam Max van Weezel, journalist Vrij Nederland

Na afloop is er een borrel

Datum: donderdag 11 mei 2000
Plaats: zaal D 008 OMHP
Tijd: 19.30 - 21.00 uur

Informatie over de bijeenkomst is te verkrijgen bij Joke de Vries
Afd. Communicatie en Voorlichting
kamer B 116b, tel. 3319, e-mail: (jdevries@jur.uva.nl) Plaatje