VaPro op vakbeurs bedrijfsopleidingen Didacta 2000

Datum nieuwsfeit: 11-05-2000

VaPro op Didacta 2000

Leidschendam, 18 april 2000

Evenals vorig jaar neemt de VaPro ook dit jaar weer deel aan Didacta, dé vakbeurs voor bedrijfsopleidingen, trainingen en cursussen. Cursusaanbieders en inkopers van bedrijfsopleidingen zullen elkaar op donderdag 11 mei en vrijdag 12 mei in de Utrechtse Jaarbeurs ontmoeten.

Op Didacta 2000 presenteert de VaPro het multimediale leerpakket 'Effectief Communiceren'. Dit interactieve cd-rom programma is bedoeld voor het beroepsonderwijs op alle niveau's, in alle sectoren. De cursist kan in realistische situaties verschillende communicatievaardigheden oefenen. Het aantrekkelijk vormgegeven programma kan met behulp van het cursistenwerkboek zowel individueel als in groepen worden gebruikt.

Ook zijn op Didacta een aantal andere leermiddelen te zien, zoals het cd-rom pakket 'Exact! Wiskunde en Natuurkunde voor Niveau 1'. Voor laboratoriumtechniek zijn de cd-rom's 'Instrumentele Analysetechnieken' te bekijken. Verder wordt informatie over onder andere de C-Opleiding en de vernieuwde Basisoperator-opleiding verstrekt.

Het standnummer van de VaPro is 1.C.25.
Kijk voor meer informatie op de website van de Didacta
ga naar de didacta site