Politiebericht Capelle a/d IJssel

Capelle a/d IJssel

Politie-berichten

Oververhitte tankperikelen
Capelle aan den IJssel - 11 mei 2000 - Vannacht rond middernacht raakten de gemoederen tussen een 22-jarige pompbediende en een 28-jarige bestuurder uit Capelle aan den IJssel dusdanig verhit, dat er enige klappen zijn uitgedeeld. De pompbediende beschuldigde de Capellenaar ervan water in de pomp te hebben gegooid. De bestuurder sloeg de pompbediende in zijn gezicht waarop de beide mannen elkaar achternazaten met water en ruitenwissers. De bestuurder is meegenomen naar het politiebureau maar later weer heengezonden.
Aanrijding met fietser
Capelle aan den IJssel - 9 mei 2000 - Maandagavond rond kwart voor acht raakte een 18-jarige Capellenaar gewond, nadat hij op de Abram van Rijckevorselweg werd aangereden door een 41-jarige automobilist uit Alphen aan den Rijn. De jongeman reed op zijn fiets in de richting van de Schenkelsedreef. de automobilist kwam uit de richting van Nieuwerkerk aan den IJssel en reed richting Rotterdam. Bij de kruising kwam de fietser onder de auto. De fietser werd overgebracht naar het IJssellandziekenhuis, hij bleek na onderzoek aldaar een hersenschudding te hebben.