Truston deelt 500 EK 2000 Pool Systeem-CD-ROM's uit

Datum nieuwsfeit: 11-05-2000

Truston deelt 500 gratis EK Pool Systeem CD-ROM's uit

Nieuwegein, 11 mei 2000

Truston Services te Nieuwegein heeft voor Euro2000 het Truston EK Pool systeem ontwikkeld.

500 Exemplaren worden gratis beschikbaar gesteld om tijdens het komende Euro2000 evenement een voetbalpool op te zetten.

De Truston EK Pool is een volledig geautomatiseerd systeem. Het bestaat uit een deelnemers- en een beheerders- gedeelte. Deelnemers kunnen via de deelnemersmodule voorspellingen ingeven. De beheerdersmodule verzamelt alle voorspellingen, koppelt deze aan wedstrijduitslagen en bepaalt de stand in de pool. De Truston EK Pool kan gebruikt worden op PC's en in netwerk omgevingen. De Truston EK Pool is voorzien van een uitgebreide gebruikershandleiding. Bovendien is het speciale telefoonnummer 030-6001960 geopend om vragen te beantwoorden.
Via www.truston.com/pool kunnen belangstellenden een CD-ROM aanvragen.
Over Truston
Truston Group biedt standaard oplossingen voor geïntegreerde CRM toepassingen en kennis en ervaring met back-office koppelingen. Truston Group is sinds haar oprichting in 1994 uitgegroeid tot een onderneming met
140 medewerkers. De kantoren van Truston zijn verspreid over meerdere locaties in Nederland.
Truston Services brengt kennis op de markt over de inrichting van Oracle backoffice-systemen, maatwerk-informatiesystemen en frontoffice-koppelingen. Databasebeheer, applicatiebouw, internet-frontoffices en informatieontsluiting: Truston Services is kennisleider. Met bijna 100 ervaren professionals is Truston Services een van de grotere partijen in Nederland.
Truston Solutions levert met Orca een standaardoplossing voor de customer backbone. Uit alle beschikbare backoffice en frontoffice informatiesystemen stelt Orca een geïntegreerd klantbeeld samen. Koopgedrag, adresgegevens en contactmomenten worden ondubbelzinnig gecombineerd. Zo ontstaat een volledig klantprofiel waarbij losse puzzelstukjes in elkaar passen in één klantbeeld. Dit geïntegreerde klantbeeld bedient alle communicatie met de klant. Of een klant on-line contact legt met een CRM systeem of een financieel overzicht ontvangt, hij herkent altijd zichzelf.

U kunt een exemplaar van het Truston EK Pool systeem aanvragen bij Truston Group NV
www.truston.com
Dhr. E. van de Kraak