Software Unify Vision bij Wédéflex Duurzame Daksystemen

Datum nieuwsfeit: 11-05-2000
Unify Vision live bij Wédéflex

Capelle aan den IJssel, 11 mei 2000 -- Wédéflex Duurzame Daksystemen heeft vandaag een totaal geïntegreerd softwarepakket, gebaseerd op Unify Vision, in gebruik genomen. Na een jaar programmeren en voorbereiden en een transitieperiode van enkele weken, waarin gebruikers op de 'ouderwetse' en 'nieuwerwetse' manier onder DOS en Windows met functietoetsen en muis gewerkt hebben, is de conversie vandaag voltooid.

Wédéflex heeft haar gehele bedrijfsvoering geautomatiseerd met een allesomvattend softwarepakket, gebaseerd op Unify Vision en gekoppeld aan Unify Dataserver, de database die het hart van deze marketinggerichte onderneming vormt.

Ongeveer 35.000 ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen