ThunderStore biedt Freelers antivirus en e-mail beveiliging

Datum nieuwsfeit: 11-05-2000

THUNDERSTORE BENELUX

ThunderStore biedt Freeler leden gratis anti virus en e-mail b
ThunderStore biedt Freeler leden gratis anti virus en e-mail beveiliging

Wijchen 11 mei, 2000
ThunderStore is met Freeler een samenwerking aangegaan met als doel de gebruikers van Freeler gratis ThunderStore.s anti virus pakket AntiViral Toolkit Pro (AVP) en e-mail beveiliging S-Mail aan te bieden. De gebruikers kunnen beide programma.s van de Freeler-portal downloaden. Bovendien krijgt men dagelijks de nieuwste updates van AntiViral Toolkit Pro om zich te kunnen beschermen tegen nieuwe virussen.

Email- en Internetgebruik zijn de grootste bronnen van virusverspreiding. Vandaar de verantwoordelijkheid die Freeler op zich neemt om middels een optimale oplossing de beste preventie aan te reiken om ongestoord en veilig gebruik te maken van haar Internet services. Met de AVP licentie zijn gebruikers gedurende een jaar niet alleen voorzien van viruspreventie, maar hebben zij ook de noodzakelijke wekelijkse updates om zich te beschermen tegen virussen, Trojan Horses en andere virusaanvallen.

Naast AntiViral Toolkit Pro geeft Freeler zijn leden een licentie van S-Mail cadeau waarmee zij vertrouwelijke informatie veilig over het Internet kunnen versturen. Het eenvoudig te gebruiken S-Mail versleutelt het e-mailbericht en zorgt ervoor dat dit onleesbaar voor derden wordt verstuurd.

Freeler leden kunnen de AntiViral Toolkit Pro en S-mail vanaf 15 mei aanstaande downloaden. Met ingang van 1 juni krijgen nieuwe Freeler-leden de twee pakketten op de Freeler CD-Rom.

Over AVP
AVP behoort tot de meestgebruikte anti virus scanners in de wereld. De kracht van AVP is dat zij gedurende de afgelopen 2 ½ jaar de hoogst haalbare preventie (detectie) en cleanoplossingen heeft weten te leveren. De onafhankelijke media tonen aan dat AVP behoort tot de top 3 scanners die 100% detectie en cleaning biedt! AVP ondersteunt naast Windows 95,98, NT en DOS ook oplossingen voor Microsoft Exchange, NT Server, Novell NetWare, OS/2, Linux, FreeBSD, BSDI en Firewalls.
Over S-Mail
Bestanden die beveiligd zijn met S-Mail kunnen opgeslagen worden op een PC of op een diskette, maar kunnen tevens per e-mail verstuurd worden. Deze bestanden worden als een executable bestand verzonden, zodat de ontvanger het bericht kan openen zonder in het bezit te zijn van de S-Mail applicatie zelf. De enige voorwaarde voor het kunnen lezen van het bericht, is het invoeren van het correcte wachtwoord om de S-Mail te openen. Bovendien kan met S-Mail tekst direct in het desgewenste programma, bv. in het e-mail programma zelf, versleuteld worden. Dit kan snel en simpel door op de iconen te klikken in de Windows taakbalk. S-Mail maakt gebruik van het 448 bit Blowfish algoritme.

Over ThunderStore
ThunderStore, een Nederlands innovatiecenter, is opgericht in 1996. Haar missie is het ontwikkelen en vermarkten van management tools en beveiligingssoftware. Hiermee wil zij een bijdrage leveren aan de efficiency en continuïteit van organisaties. ThunderStore's productlijn bestaat uit instrumenten voor client-server omgevingen om bedrijfskritieke data en content centraal te beheren en te managen. Daarnaast biedt zij een aantal encryptie tools aan voor het beschermen van e-mail verkeer en hard disks, desktop management tools en anti virus oplossingen.

Over Freeler
Freeler, onderneming van FREEHOLD BV, is op initiatief van ING Bank, Nationale-Nederlanden en Postbank in september 1999 van start gegaan. Freeler is een zelfstandige Internet Service Provider die zich tot doel stelt internet toegankelijk te maken voor iedereen, zowel in technische zin als met betrekking tot de kosten. De belangrijkste onderdelen van www.freeler.nl zijn de Freejays, de Clubs en Service. Op dit moment heeft Freeler meer dan 400.000 leden en behoort de site tot de meest bezochte van Nederland.

Voor meer informatie:
Thunderstore