Politiebericht Brabant-Noord: Oss

Datum nieuwsfeit: 11-05-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 11-05-2000
Persbericht district Maasland

WINKELDIEFSTAL (Oss) Woensdagmiddag is een 22-jarige man uit Oisterwijk aangehouden. De man werd in een winkel aan de Kruisstraat in Oss betrapt toen hij een portemonnee met een waarde van fl.39,95 wegnam. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.

INBRAAK WONING ((Oss) In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een woning aan Barnsteen in Oss. Een raam van de woning werd opengebroken. Enkele sieraden, drie telefoons, enkele cds, een organis er, enkele pakjes sigaretten en shag, papieren en nog een aantal kleine dingen werden gestolen.

INBRAAK BEDRIJF (Geffen) In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een bedrijf aan de Veldstraat in Geffen. Een deur werd opengebroken waardoor men binnen kon komen. Uit het bedrijf werden enkele portofoons gestolen.

MOTORRIJDER GEWOND BIJ ONGEVAL (Nistelrode) Donderdagmiddag is een 40-jarige motorrijder uit Oss gewond geraakt. De man reed met zijn motor over de Bosschebaan in Nistelrode. In een bocht in de weg raakte hij de macht over het stuur kwijt en kwam tegen een in de berm staande boom tot stilstand. De Motorrijder is met rug en beenletsel overgebracht naar een ziekenhuis in Oss.