PT ondersteunt bedrijven vaker bij eigen regels

Datum nieuwsfeit: 11-05-2000
TuinbouwNet

PT ondersteunt bedrijven vaker bij eigen regels

Het Productschap Tuinbouw (PT) ondersteunt de tuinbouwsector bij het maken van vrijwillige afspraken en erkenningen. Deze zelfregulering past in de algemene maatschappelijk trend naar minder dwingende regelgeving. Dat zei PT-voorzitter J. van der Veen tijdens de officiële opening op 11 mei van het pand in Zoetermeer.

Ter ere van de opening van het nieuwe onderkomen van het PT was een mini-symposium georganiseerd. Verschillende vooraanstaande vertegenwoordigers van het Nederlandse openbare leven en het tuinbouwbedrijfsleven gaven hun visie over de rol en functie van het PT in de toekomst.

Een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen