BètaBedrijvenBeurs organiseert IT-forum in Nijmegen

6525 ED Nijmegen

Nijmegen, 8 mei 2000

BètaBedrijvenBeurs organiseert IT-forum

Op donderdag 11 mei 2000 vindt de BètaBedrijvenBeurs plaats. De beurs vindt alweer voor de negende keer plaats aan de B-faculteit van de Katholieke Universiteit Nijmegen. Eén van de hoogtepunten dit jaar is het IT-forum. In dit door Tom Egbers gepresenteerde forum zullen 6 verschillende ICT-bedrijven zich presenteren. Het forum zal plaatsvinden van 12:00 tot 13:00 in Collegezaal N2 op de B-faculteit.

De zes bedrijven zullen met elkaar in discussie treden over onderwerpen als; bedrijfscultuur en arbeidsvoorwaarden. De bedrijven verschillen op meerdere punten van elkaar. Er zullen vertegenwoordigers aanwezig zijn van AQEURO, Cap Gemini, CMG, Lucent, Origin en Relational Consultancy.

De beurs wordt om 9:30 geopend met openingslezingen van dhr. Vergouwen en dhr. Wubbo Ockels. 48 bedrijven en instellingen zullen zich presenteren met stands, lezingen en het IT-forum. Het geheel vindt plaats in de collegezalenrondgang en in de kantine van de B-faculteit. De toegang is gratis.

De Stichting BètaBedrijvenBeurs is een organisatie die bestaat uit studenten en promovendi. Zij heeft tot doel studenten en promovendi in contact te brengen met bedrijven en instellingen en een zo goed mogelijk beeld geven van de arbeidsmarkt. Hoewel zij zich primair richt op de bètastudies zijn studenten en promovendi van andere studierichtingen van harte welkom.

/ / / / / EINDE PERSBERICHT / / / / /

Voor meer informatie kunt u terecht bij:

Claudia Berrevoets, voorzitter

Stichting BètaBedrijvenBeurs