CAs eTrust-beveiliging in wereldwijd eCommerce Trust-systeem

Datum nieuwsfeit: 11-05-2000
Computer Associates

Persbericht

CAs beveiligingsoplossingen voor eBusiness maken digitale certificatie-infrastructuur Identrus mogelijk

CAS ETRUST-BEVEILIGINGSOPLOSSINGEN IN WERELDWIJD ECOMMERCE TRUST-SYSTEEM

Nieuwegein, Islandia, 11 mei 2000 Computer Associates International, Inc. (CA) heeft bekendgemaakt dat haar beveiligingsoplossingen eTrust OCSPro en eTrust Directory naadloos samenwerken met standaard componenten van zeventien andere leveranciers in de wereldwijde trust-infrastructuur van Identrus. In samenwerking met financiële instellingen die lid zijn van Identrus heeft CA eCommerce-infrastructuren binnen deze organisaties gebouwd.

Door het inzetten van CAs eTrust-beveiligingsoplossingen kunnen financiële instellingen wereldwijd digitale certificaten verzenden, ontvangen en elektronisch goedkeuren. Dit gebeurt binnen de door ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen