Wijzigingen vertrektijden op nieuwe site Schiphol Group

Datum nieuwsfeit: 12-05-2000
Amsterdam Airport Schiphol

Persberichten

Per e-mail op de hoogte blijven van wijzigingen in aankomst- en vertrektijden via vernieuwde website van Schiphol Group

Schiphol, 12 mei. Afhalers en wegbrengers kunnen zich via de website van Schiphol Group (www.schiphol.nl) op de hoogte laten houden van eventuele wijzigingen in aankomst- en vertrektijden van vluchten via Schiphol. Doet zich een wijziging voor, dan wordt de aanvrager daarvan via e-mail op de hoogte gebracht.

Deze "e-mail notificatie" is een van de nieuwtjes van de totaal vernieuwde website van Schiphol Group, die vandaag door President & CEO Gerlach Cerfontaine in gebruik is ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen