Werkbezoek MKB met thema Ondernemen in Leiden

MKB Nieuws, bericht

12-05-2000
Werkbezoek Ondernemen in Leiden
MKB-Leiden brengt vandaag, samen met de Koninklijke Vereniging MKB-Nederland een werkbezoek aan de gemeente Leiden. Het thema is Ondernemen in Leiden. Uitgangspunt is de overtuiging dat een goede samenwerking tussen het georganiseerde bedrijfsleven en de (lokale) overheid kan bijdragen tot een beter sociaal-economisch vestigingsklimaat.
Het werkbezoek geeft onder andere inzicht over de (on)mogelijkheden op Leidse bedrijventerreinen, de situatie op de lokale arbeidsmarkt en de problematiek rond de infrastructuur. Het werkbezoek wordt afgesloten met het maken van concrete werkafspraken
De delegatie van het werkbezoek ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen