Plan van aanpak wachtlijsten VWS

Plan van aanpak wachtlijsten

12 mei 2000

Aanpak wachtlijsten

Op 11 mei was het dan eindelijk zover. Het ministerie van VWS heeft een plan van aanpak wachtlijsten in de gehandicaptenzorg opgesteld en aan de Tweede Kamer gestuurd. Dit plan is de uitwerking van de brief van 31 maart van staatssecretaris Vliegenthart waarin zij aankondigde dat zij de wachtlijsten in de gehandicaptenzorg wilde wegwerken.

Ter ondersteuning van de medewerkers van de ouderverenigingen die bij de aanpak van de wachtlijsten betrokken zijn is er een uitgebreid informatiepakket van de FvO beschikbaar.

De tekst van de brieven van de staatssecretaris is te vinden in de internet-bibliotheek van de ouderverenigingen. Daar is ook andere informatie over wachtlijsten en wachtlijstaanpak te vinden.