Opening winkels Vitamine Store in Amstelveen en op internet

Datum nieuwsfeit: 13-05-2000

Haarlem, 2 mei 2000

The Vitamin Store opent 3e en 4e winkel tegelijkertijd!

Op zaterdag 13 mei a.s. wordt op feestelijke wijze zowel de nieuwe fysieke vestiging van The Vitamin Store in Amstelveen, als de virtuele internetwinkel; www.vitaminstore.nl geopend. Zo wordt de geheel nieuwe formule van The Vitamin Store in één keer toegankelijk voor heel Nederland en ver daarbuiten. The Vitamin Store verkoopt uitsluitend voedingssupplementen, maar geeft daar bovendien een verantwoord “orthomoleculair” advies bij. Het motto luidt dan ook: “The Vitamin Store; voor een gezond advies”.

U bent van harte welkom bij de feestelijke opening van beide winkels op zaterdag 13 mei a.s in winkelcentrum Stadshart Amstelveen, Rembrandthof 52. De internetsite zal hier uitgebreid gedemonstreerd worden.

Over de formule:
The Vitamin Store is een unieke winkel waar u een verantwoord en deskundig advies krijgt over het gebruik van vitaminen, mineralen en kruiden. In deze winkel kunt u kiezen uit een zeer uitgebreid en hoogwaardig assortiment voedingssupplementen, waaronder de producten van marktleider Solgar, Essential Organics, Orthica en van het private label van The Vitamin Store. Voedingssupplementen zijn een aanvulling op uw dagelijkse voeding zodat u dagelijks een optimale hoeveelheid vitaminen en mineralen binnenkrijgt. Speciale formules kunnen u ook helpen bij het bestrijden van lichamelijke ongemakken of bij overgewicht. Voor een deskundig antwoord op al uw vragen kunt u nu terecht bij The Vitamin Store.

Door een sterke toename in het aantal aanbieders van voedingssupplementen is het voor u steeds moeilijker het juiste product te kiezen. Bij The Vitamin Store staan goed opgeleide en deskundige mensen voor u klaar om samen met u de beste aanpak te kiezen. Of het nu gaat om afslanken, om pijnlijke gewrichten, lusteloosheid of vergeetachtigheid, bij The Vitamin Store wordt aan de hand van uw klachten, leef- en eetgewoonten het juiste product of combinatie van producten geadviseerd.

Steeds meer wetenschappelijk onderzoek toont aan dat er een belangrijk verband is tussen uw voeding en het ontstaan van ziekte en ouderdomskwalen. TNO heeft al gerapporteerd dat bij veel bevolkingsgroepen een relatief tekort bestaat aan bepaalde vitaminen en mineralen, zelfs bij een evenwichtige voeding! Om nu dagelijks de juiste hoeveelheid vitaminen en mineralen binnen te krijgen, kunt u bij The Vitamin Store kiezen uit hoogwaardige multivitaminen die bij uw levenswijze passen. Door stress, roken, te weinig beweging en het ouder worden, heeft het lichaam extra voedingsstoffen nodig. Neem daarom dagelijks uw vitaminen voor een lang, gezond en fit leven.

Nadere informatie verkrijgbaar bij drs. Alain Vermeulen, directeur

Nieuwe vestigingen: